onsdag 26. november 2008

Ynskjeliste, oppfylgjing.

I Skiplo's glade jole-and fylgjer eg opp med mi eiga liste øve ting eg ynskjer meg til jol.



1. Eit lyssverd. Kvifor dette? Fordi da e da einaste gjenverandre Star Wars produktet som framleis har eit snev av kulhet i seg.



2. Bioniske anklar og skuldre. Soleis at eg kan skata (og stå på snowboard i smug, for da gjer eg)utan å verta påminna at eg ikkje er Claire frå Heroes. (Superkrafto henas e at og vert fullstendig gjenoppretta kort tid itte alvorlege skadar.)



3. At Obama får leva te han trer på som president i USA i januar/februar. Eg e redd for at ein elle fleire høgreekstremist tek livet av USA's nye og fargerike president innan tio han flytte inn i da kvita hus.




4. Alle jentene i "Destination Unknown" videoen. Hadde eg vore multimilliardær sku eg ordna meg slik at desse jentene vekte meg kvar morgon med den same koreografien og kledninga som dei har i musikkvideoen deira. Samt musikken pumpande frå eit dyrt hifi annlegg selvfølgjeleg. Da får vel berre vera ein draum inntil vidare.




5. At bloggematerial vert 100% nynorsk som eit ledd i prosessen me driv med tanke på da fremtidige totale verdsherredøme vårt.

1 kommentar:

Daogen sa...

shit, trodde det var skiplo til LANGT uti teksten!