onsdag 26. november 2008

Ønskelista

Hepp! Nei, no e da ikkje lenge igjen til Jola (Jul). Som alle andre materalistiske svin er selfølgelig pakkene den einaste grunnen til at eg i det heile tatt bryr meg om jola. . Dei siste årene har det vært heller skralt med fine presanger...Og når eg tenke meg om er det kanskje fordi eg ikkje har sendt e-mail til Mamma/Pappa eller Bestemor om kva eg egentlig vil ha. Siden e-mails har gått ut på dato, har eg bestemt meg for å publisere ønskelista mi her, på bloggen. Kanskje nissen les den.

1. Ok, eg treng nye bukser, og eg leiter etter den PERFEKTE. I fleire år har jakten på den perfekte buksa vert drivkraften i livet mitt. Eg trudde eg hadde funne den i prøverommet på dressmann for 2 veker sidan, men eg tok feil.



( Kva med å kutte ut shit alloverprinten på baklomma til fordel for ein brun kabel? Som snik seg forsiktig ut av baklomma, selfølgelig)

2. Flanellskjorter. Treng fleir. Sidan det ikkje lenger er nok med eit stykk flanell på kroppen. Gjerne to, helst tre lag. Den einaste måten å visa at du ikkje begynte å gå med flanell for 2 månedar sidan er å legge lag på lag. Slik blir du ein autentisk flanellster.

3. MEN! Alle går jo med flanell, så ein må jo ha litt variasjon. Her kjem ein gammal travar inn i bildet, nemlig zip hood'en, denna gongen i form av ei fyllasjuk datamaskin. Litt på kanten selfølgelig, men Nomis like å strekka strikken.



4. Alle veit kor kjipt det er å ikkje ha noe som alle andre har. I allefall når ein er blogger. Blgmtrls botm (blogger of the month) august 2008, Lefso, var tidlig ute med å skaffe seg Iphone. På denne måten har han hatt muligheten til å blogge live uansett kor han har vært. Samtidig som han kom med på ei eksklusiv liste over kjente snowbrrdr's med Iphone i PLAYBOARD! Eg og vil!



5.

Ingen kommentarer: