søndag 30. november 2008

Hei!

Det måtte ei kjærleikserklæring og mykje snakk til før eg no omsider vasar meg inn i bloggematerien og utleverer meg sjølv på www. Men her er det. Mitt første innlegg. 

Tryvann i dag var alt det ein bakrus skal innehalde. Mykje lok og telefonering før Simen (beige bukser) redda dagen og trylla fram ein blå Ford. Preben (pistasj bukser) masa seg med i siste sekund, stod for non stop entertainment, samt mange gode og dårlige idear. Vi er glad i deg Prips. Fanclub 4ever. Brrd var sårt m.i.a. men Papa Gabstrup skreiv lyskestrekk i meldingsboka så det er greit. Jani (blå jakke) klippte samen dagens film på kunstferdig vis via eit forhistorisk EDB program. Eg (burgunder jakke) claimar musikkvalg og AD skills. Jepp jepp. Her er Tryvannosaurus Ex.




Tryvannosaurus Ex from gaupman on Vimeo.

5 kommentarer:

andyandy sa...

nypressa nosepress lattè e digg

brrd sa...

syylfrekk film!

høydepunkter fritt etter hukommelsen:

Div kaffekjøring (overraskelseselement)
Railedroptingen (hammer)
Tryningsene på ismanualpaden.


Velkommen Gaute!

Anonym sa...

søndagstradisjonen følges opp!

Daogen sa...

Å det var trolsk stemning!
Mener bestemt at den der ollie to spray en rød skimann også var av det mest mest pangende. Den slow-mo fiddyfiddyen var også bindbottling. Kaffekjøringen var litt sånn bob/bob for min del; det var sykt fett, men jeg ble mest misunnelig fordi jeg ikke hadde tenkt på å gjøre det selv.
Snowboard, ye ye ye!
Hjertelig velkommen!

andyandy sa...

Det er viktig å understreke at det er få om ingen som kan matche casualcruising til simbasimba