fredag 28. november 2008

Gaute Skåre I Love You

"Uuuuuhhh! If yo' people locked up you need to send 'em some shit
Cause it's never too late to stop bein a bitch"
-Pimp C



Stakk innom hjemme i dag for å kjenne litt på sofaen og lukte litt, og hva tror dere ligger på stuebordet? Jo: en polstret konvolutt med navnet mitt på, i store bokstaver. Min "bedre" halvdel har altså sjekket post, men ikke nevnt noen konvolutt, og det viser seg at jeg har fått en pakke som hun har glemt å fortelle meg om. Avsenderen var ingen andre enn Gaupman, som hadde spurt om adressen min for en tid siden, med det formål å sende meg noe - jeg hadde nesten gitt opp nå. Men Gaupmenn er av ære bygd fra topp og liketil tå, og akkurat som lovet inneholdt den "back to back awesomes" og annet snask - men det var da så rent for meget. 3 filmer, og jeg mistenker at minst den ene er kjøpt for penger?! I all verden. Jeg gir meg over. TUSEN takk Gaute, jeg trumfer gullrekka på NRK lett og tar en helaftens snipsterkino.

Rekkefølge for visning:(omvendt proporsjonal med grad av forventning/stoke)

1. Familia
2. These Days
3. August

UUUUUUHHHHHH!!!

4 kommentarer:

brrd sa...

Jeg trenger en Daogenmening om samtlige filmer!

andyandy sa...

http://www.zshare.net/download/51928815c1a7d4f2/

CHOOPPPPPPPPPPPPED AND SCREEEEEEEEEEEEEEEEEEEWED

Daogen sa...

Okai?!
En random remix av en T-Pain/Luda- låt er jo aldri å forakte i kommentarfeltet. Har du hørt originalen, Andy? Den er ganske klissete..(http://www.youtube.com/watch?v=ildSqNAFoWA)
Liker du screw music? Har mange originale DJ Screw tapes på harddisken hvis du er intr.

Geezus: La meg tenke litt til!

Daogen sa...

Glemte å avslutte med R.I.P. Robert Davis