fredag 14. november 2008

Forslag

Tja, det går litt tid mellom hver gang det skjer noget her for øyeblikket. La oss skylde på høsten.

Etter litt meningsløs internettsurfing*, snudde jeg nesen (musen) mot fantastiske YWS. YWS er skatebloggen over alle skateblogger i mitt hode. Skiplo hevder forøvrig at han liker Boil the Ocean bedre, noe som kanskje kan sees som kultursnobberi. Et annet, og mer sannsynlig alternativ, er at han sitter inne med langt mere rullerelatert kulturell kapital enn undertegnede.

Anywhoos, YWS skrev om en gammel og artig sko av merket DC. Dette er kanskje ikke så spennende i seg selv, men det morsomme er at jeg spradet selv rundt i denne skoen back in the days. Eller, det er kanskje ikke så morsomt, sånn egentlig.

MEN, det gir anledning til å grave frem litt flaue/morsomme/stilige/kredible sko og klesplagg man har eid og brukt en gang i fjern eller nær fortid. Så, kjære blgmtrlere; La oss slå oss løs.

Mine forhenværende favorittsko:



Anekdote:
Jeg husker at jeg kjøpte skoene på Session i Stavanger, selgeren var selveste Leif Kr. Thorvik. Ettersom jeg ikke hadde penger der og da fikk jeg lov til å ta med skoene, og komme for å betale neste dag. Husker at jeg var særdeles stolt på grunn av dette, mye ansvar for en liten kid som var på hils med session. Fornøyd.

*blgmtrls surfefavoritt.

Ingen kommentarer: