fredag 21. november 2008

I'm so sorry

Srry for lite blgmtrl'ing i da siste. Har eit særs dårlig forhold til internettine for tida, kommunikasjonsproblem, ikkje tenk på da. Når me starta blgmtrl for ca. 7 år sidan blogga me på tysk, me var store i Berlin. I dag skal eg referere til storhetstida vår:

"OH-! Nagel ohne Kopf Cromer läuft für Krooked Skateboards eis, und er hat eine herrliche Art!" (Skiplo, 2001)*



Eg blogge berre om Brad Cromer.


* Kva syns folk om å referere til seg sjølv? Er det arrogant? Pretensiøst? Er det forferdlig? Eller heilt ok?

3 kommentarer:

guten sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
guten sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
guten sa...

Jon Skåre.

Ka du synest om at YWS har putta Brad Cromer sin 360 flip i yo-flip kategorien? (refererer til link under) Er det arrogant? Pretensiøst? Er det forferdlig? Eller heilt ok?

http://youwillsoon.blogspot.com/2008/11/everywhere-i-look-i-see-exaggeration.html

Ka du synest om at eg refererer til spørsmåla dine? Er det arrogant? Pretensiøst? Er det forferdlig? Eller heilt ok?

Ka du synest om at eg har retta på denne kommentaren to ganger klokka tre på natta? Er det arrogant? Pretensiøst? Er det forferdlig? Eller bare trist?

Svar meg Jon Skåre.

ORDBEKREFTELSE: THROW!