tirsdag 30. september 2008

Eg e så lei meg.

Når eg var 15 år gammal (kanskje 16, huske ikkje eksakt) var Flip da kulaste merket og Arto Saari var den kulaste skataren. Flip's første film "Sorry" va alt eg brydde meg om, bortsett fra å skata sjølv. Ventetida var uendlig, heilt forferdlig, men plutselig ein dag kom Steffen Kvaale med 3 kopia som han hadde kjøpt i Bergen. Ein til han, ein til meg og ein til Lefso. Me reiste rett opp til Øystein Litsheim og såg filmen. Herregud. Noen som kjenne igjen den følelsen etter du har sett ein skatefilm, der heile kroppen pirre og du trur du kan gjøra ka fan du vil på brettet etterpå? Den e så digg den, og den fekk eg etter "Sorry". Eg treng kanskje ikkje sei at skatesession'en etterpå va EPISK.

Spol 2-3 år fram, litt eldre, men Flip var fremdeles stort, og Mark Appleyard var endå STØRRE. Eg var sjuk, såvidt eg huske, plutselig ringte da på døra heime, Lefso og Oppsig Jensen stod utanfor. Gjett ka dei hadde med seg? Jo, "Really Sorry"! Herregud. Nok ein gong, sjukt pirring i kropp og hovud. Desverre ingen skatesession etterpå.

Så va me her då, idag. Flip har mista Arto, har ein million kids med langt hår på teamet,ikkje lika stort som da var, MEN, eit sjukt stort MEN, Rowley, Apples, Penny, Rodrigo og Shane Cross (R.I.P, forhåpentligvis har dei footy av han i filmen). Triologien skal bli fullkommen. "Extremely sorry". Herregud kor kreative dei i valg av navn. Anyhuus, her er tisaren. Håpe på pirring i kroppen (coming) "soon"

9 kommentarer:

brrd sa...

eg, eg tror det blir en kjempefin skippyfilm, dvs masse skippeparter og noget hamring. Tror glifberg blir artig.

eg skata hausmania for første gang i dag, tror det e kjekkere enn Xtremely sårri.

Skiplo sa...

Faak,koosen kunne eg glømma gliffyboy!

Skiplo sa...

nb! Fett at du har blitt hardcore bue råtta!

brrd sa...

pretensiøs bueråtta, takk.

evt
pre tensiøs
bue råtta.

Daogen sa...

Hvem gjør kickflip back tail på OG hubbaen?

Daogen sa...

Det var vel Eplehaggjin, ja..
Bård, du må begynne å røyke hasjis og marihuana nå, du skjønner det?

bazlowsky sa...

ingen som driver frem mimretårer som Penny. Gleder meg, og det er faen ikkje ofte eg gjør!

Hausmania er aldri kjekkere enn extrimli gimli sorry. så den dær bør du bare være sorry for bård. bård? båååård!?

Bård: *surkle, boble, puste, røyke vannbong*

"eg skate bare krappe buår nå, jee piiiz, eg ska spara te rasta flettår og slutta å vaska meg, piiiiz, noooo woman noooo cryyy, no core-street-skating, no cryyyyy"

brrd sa...

joda, hausmania e kjekkare enn xtrim zåri.

angående rusmidler;

"Eg vikkje spyy, eg ve berre røyka hasj"

bazlowsky sa...

evig lol!