onsdag 1. oktober 2008

Fingse

Det begynner helt klart å bli kaldere, og dermed begynner synapsene som linker shred- og snø-nevronene i hjernen min å fyre hyppigere og hyppigere. Ute og kikke på handrails, pønske og drømme om pudder. Det har vært det samme hver høst siden.. jeg vet ikke. Det har alltid vært fett å ake, kjøre én miniski, kjøre slalom og skli på isen, men etter at jeg så "Gettin' Some" og "The Meltdown Project" i 1996 har det ihvertfall tilstedevært et element av spenning knyttet til de nye snowboardfilmene, som av en eller annen litt dum grunn kommer deisende som et kull med kjøterhvalper i løpet av et relativt kort tidsrom når kulda forsiktig begynner å gnage. Det samme i år.. teasere er det nok av på andre blogues, så jeg graver fram noen halvskjulte randoms i stedet.. det er mye kjedelig skiboarding for tida, og gamle klassikere er vanskelig å oppdrive, men jeg vil bare sette stemninga litt. Vi hopper rett over et fancy pantsy kline-emo-vorspiel, og begynner med litt fingsing - så prøv å leve dere inn i groovene og bære over med de to første weedtrynene:


Jeremy Grendahl:


Så du det trikset med jazzrøyken hans, Brrrd? Det kan du sikkert bruke til å skaffe deg kred i hausmania/bueskate-miljøet.

Daulungaren:


En hel part så og si uten heiskort, og ingen medbragt snø.. sykt kul og med mindre faceshots enn forventet. Bennee, forresten.

Og så skulle jeg velge min favoritt, sånn noensinne - men det er vanskelig. Men jeg savner Kingpin.. og disse to, fra én og samme film (Happy Hour)er jo mild sagt ..vel, det er jo bare å følge med på Gigi først.



Han får prisen for beste alpemann i menneskehetens historie (i knallhard kamp med Ötzi), ihvertfall, really doe.

-Fun/Bummer Fact:

Den bilen Gigi schrölper i begynnelsen tilhørte en dame som hadde gått inn i skogen for å dø, ganske spooky og ekkelt- de ville egentlig fjerne footagen, men hadde allerede trykt opp (eller hva man nå gjør med) filmene, så det kom med.

Og så den ultimate enderen (som ikke var en ender), som minst er på topp 5 lista ihvertfall.. Jeg må advare eventuelle førstegangsseere om sterke scener.



Det er faen meg umulig å finne en råere og mer nådeløs shred enn Scotty. Knuser hele trynet, lever som et tyngdekraftens attentatoffer i utenkelige smerter, skrur inn en jernplate og stikker og filmer resten av parten sin med ett fungerende øye. Alle andre er vel egentlig en liten bitch.

Ja vel, det var det hele! Kan noen hackere sende meg noen torrænts til nye filmer eller?? Stack Footy, anyone? Bård? Båååård?

6 kommentarer:

brrd sa...

fantabolous mats!

møche klassikare. tror de torrentsene må du få fra lefso, eg suge så jævli på nedlastning.

Forresten, Down with People e det råaste mdp har fingra med på LENGE. Som en slags Neoprotofilm fra helvete.

Daogen sa...

Altså.. Du og han der Wetlesen Skåre er noen forbannede sniker.. Gi meg noe å tygge påååååååå!

brrd sa...

wetlesen vet hvilke tråder man skal trekke i tydeligvis.

Ring Lefso, har det fra sikre kilder at han e på nedlastingo.

bazlowsky sa...

lefso laster pr0n

Anonym sa...

ka du vil ha ? ut med språket.

Daogen sa...

ALT! Men de kommer vel snart i butikken.