fredag 17. oktober 2008

Dagens Sartor #2

Vet jeg lovde et dypdykk inn i dekoren her ute, men har seriøst blitt tatt på sengekanten av rulle-mafiaen her ute. 
Og de gir blanke pokker i fartsgrensen. Vet ikke hva det er , kanskje en følelse av at alder gir ubegrenset veirett. 
Skiplo, kan du høre med 7m om jeg kan låne et hd-kamera? Mobilkameraet mittt klarer ikke fange fartsbøllene skarpt nok (og så hadde det vært fett og gjort en triks-tipsfilm med trygdemobilene, den første filmet i ekte widescreen. Så da må jeg låne det kameraet uansett).










(Test-bilde for å sjekke lukketiden på kameraet)


Virker som om her er ulike grupperinger (evt gangs) som kontrollerer ulike områder (evt turfs).
Café Opus (jada, Moe og Kahlbom var også her før oss) kontrolleres av Carsten: 




Solbrødgjengen:

Tonny brøt ut og styrer nå all trafikk utenfor Gullgarn (midt på Pusherstreet, AAA-beliggenhet):


Bakdamen har en finger med i det meste som skjer i de rullendes underverden:

Som dere skjønner, her er masse nye inntrykk å ta inn. Venter på at en aldrende Bobby Baccala skal rulle innom og kreve det månedlige beskyttelses-salæret.

Forøvrig, som lovet, dagens mann:

7 kommentarer:

bazlowsky sa...

Dæng! Han ene rullebil gangsteren er med i The Fraternity fra Wanted! Lover! Uansett. Når skal vi få Session ads på blgmtrl?

Skiplo sa...

omg!omg!
bytt ut sktbrds med rullebila(eller ka no da heite) i butikken.

brrd sa...

Å HERREGUD.

århundrets lada-kick post.


HAMMER!

brrd sa...

Å HERREGUD.

århundrets lada-kick post.


HAMMER!

Skiplo sa...

sjølv om du har blitt blg kjendis e da ikkje vits å posta samme kmtrn 2 gonge BRRD.

brrd sa...

faen, eg som trodde kjendisinternett va stabilt.

Anonym sa...

Fantastisk!!
Jeg ønsker meg en rullebil,
gidder ikke gå lenger
-- det er ut.