torsdag 23. oktober 2008

Cool like a fool in a swimmingpppppp-pp-p

Åyoh!
Lite nytt i den stormfulle sfære, skjønner jeg?
Bøtto og Oppsigen og de har bygd en buttik skjønner jeg.. Her på lasarettet går det egentlig fint, William er et enmannsshow, helt rå hele døgnet. Sover som en konge om natten, sjarmerer alle damene i senk og babler i vei. Meget engasjert ung mann. Han er litt bedre på papirene også - heldigvis.

Har nettopp sett "Ready"
Klikk linken for å lese min dom. Kort oppsummert kan jeg jo si at den er noe for seg selv. Fra sjimpansekongen Gigi til Lizard King-lookaliken Cale Zima (Sånn som Sexton er Spanky), via alle. De er best.

Standardfilmen Assticklerca var vanske standard: gørr. Selvfølgelig noen oohs og aaahs til pudderklipper, killer-bangers osv, og Horgmo sin part var jævlig fet, bortsett fra enderen: noe som føles som et titalls sekunder av smertefull 1260runking.. Sorry Torstein, evig props til deg. Men.. Faen heller. KULAN KARA, sovna på slowmoen nå igjen? Lay off the south lake tahoe hotbong marathon, broobraah.

Gleder meg uansett noe helt jævlig til å shrrrrrrrredde!

Yeah, det blir filmprosjekt på sletten på Søndag muligens?

4 kommentarer:

dr.evvzagon sa...

bra å høre mats!
oh, ja ryktene svirrer om masse snø? bør man ta turen fra stavanger?

brrd sa...

storveis nyheter mats! Er i bergen i helgen, mulig å snike til seg en manhug en av dagene? gi lyd.

brrd sa...

va ikkje det linken te min dom forresten?

Daogen sa...

jo og min, rett under
men din dom er min dom