mandag 15. september 2008

Blogger. Whatevz

Sitter på bloggekontoret og er småsint. Sånn; "hmmpppfffgggraaargh, AAAARGH" sinna. For, er så jæla mye greier som ikke er på stell her. Installering av websider som går skeiz, overføring av filer som skal printes ut, som eg må bruke to forsøk på før eg får det til. Skulle logge inn på blgmtrl åsså fikk eg "timeout". Hva faen er det liksom!? Så måtte hitte refresh, så kom eg inn. Vedder på denne bloggen blir sletta før eg får postet den. Er så jææææla typisk. Uansett.

*Lagre nå...*

*...YESS!*

So far so good.

Såååå... sick stemning på B.W. Gard nærmest insta-naila kizzflizzen opp boioingen det øyeblikket stakesa var satt. Han skulle gitt meg 3 til 1 med tanke på at han lå så langt foran når det gjaldt forsøk og det å være nøktern. Mener det å være nøktern er skatingens svar på doping. Gard sin doping test var definitivt positiv såfall.

Slepte en killflipp opp boioingen et par tries senere bare for prinsippets skyld. Så var det videre til neste bet. Gard var ikke down for kvitt eller dobbelt på indy over corneren, så måtte utpå fotballbanen å friste brisne bloggere til å score på meg. Er jo "Teh awesomeness" i mål. Gav de så gode odds som 1 til 0 men maxa stakes på 10 kroner for de som klarte å få inn mål fra 16 meteren. Tror du faeuen ikke Evvz banka inn to strake!?

Denne opplevelsen var så i strid med min virkelighet at eg satt 200,- på at han ikkje klarte å sette inn mål nummer 3. Noe han gjorde ved å skyte en lav venstre ball som så ut til å komme rett ut av Large Hadron Colllider akselleratoren etter en uke med akslerering. Min vaklende virkelighetsoppfatning som Keeper Extraordinaire fikk meg til å skrike desperat etter en kvitt eller dobbelt. Stakesa var såpass nå at bloggboysa ikke krangla og dribla om ballen lenger, men passet den til Evvz og gav ham tid og rom for konsentrasjon som om det skulle vært finalen i British Golf Open. Evvz har satt seg ut et sikte, noe eg leser godt etter vanvittig lang erfaring innen keeper-yrket. Han går for en repetisjon av vellykket lav venstreball (høyre for meg, oi, autolagring! småsick at ting er på stell her plutslig.)

Sååå, kor va eg? Jo. Evvz fyrer av et skudd i en hastighet CERN forskerne ikke hadde klart å regne ut engang, men eg e allerede på vei mot høyrestanga mi som om eg skulle tatt ei kule for presidenten. Ba-klakk! Der satt ballen mellom armene lik et griseskinn mellom armene på en amerikansk fotballspiller som nailer en touchdown i siste sekund for å vinne Superbowl. Ingen retur. Ingen glipp. Bare rein og skjær keeperegenskaper. Hadde du søkt opp på wikipedia om hvordan man redder et skudd fra 16 meteren selv John Arne Riise ikke hadde fattet, så hadde det vært bilde av meg i lufta, foran ballen med alvorlig konsetryne, i ninjadrakt og med cheerleaders i bakgrunnen så langt øyet kunne se. Du kunne også søkt på "History's absolute most heroic moment. Ever." og samme wikipedia side ville komt opp.

Så, hvem sin virkelighet var det nå som vaklet? Evvz sin oppspilte bankroll droppet raskt til de 20 kronene han smalt inn før "Large Hadron Collider shot pwner" CastorPollux hadde våknet til. Så var vi kvitt, og det siste eg husker er at han sjanglet tilbake til bowlen i fornektelse av hva som nettopp hadde skjedd. Etter dette var det bare å tusle tilbake til bowlen og rulleplankene. Fuzzballklimaks var nådd.

Så var vi der da. Anders var paparazzi, kompisen hans busta mad shiz på flat'n, bl. a nolliehardflip revert. Gard var nær å hamstre inn 200,- på å buste heelflip innen 20 forsøk, men nådde ikke opp. Så var det bort til sekken for å hente mer lesk, men der.... var det dette forskerene snakket om når de hevdet at to partikler i lysets hastighet kolliderte? At det kunne oppstå midlertidige svarte hull? Sekken min var nettopp det. Tom for lesk, som et svart hull. Skuddet til Evvz + Superninjahero all-the-cheerleaders-love-me redningen min = svart hull i sekken min.

Måtte hjem og danke sekk og brett for å fortsette festingen på byn. Store lovord om ekstravagant reunion på byn, men kubba istedet. Slapp intens fyllesyke da. Digg.

Forresten noen skylder meg 50,- for å ha vedda på at Jizzy kom til å klare å holde seg edru. Peace.

Ingen kommentarer: