mandag 15. september 2008

Deez Nutz


Awwwwright, det ser ut som det var god stemning på Buvs.. jeg har fått så sykt shredabstinenser, og har tydd til å søke etter tårræntz på nye snowbrofilmer. Skulle selvfølgelig ikke laste ned noen. Fant uansett ingenting.

MEN:

I natt er det live web-première på Transworld sin "første" snowboardfilm (de lagde jo mange før daaaaeh), These Days. Har troen på at den er veldig staselig uten å være typisk snowboardpretensiøs. Bloggemateriale er offbeat når det gjelder døgnrytme, og bra er det - for filmen streames kl 8 PM EST, dvs kl 2 i natt. Jeg må uheldigvis sove.. tror jeg.

Den kommer HER:

Stream videos at Ustream

Smakert:

9 kommentarer:

brrd sa...

dilemma. legge seg nå eller snu døgnrytmen?

Daogen sa...

Stay up, homie! Du vet..
Jeg klarer ikke la være.

Daogen sa...

Faen så jævlig fett, sitter og hører på at karene preiker piss og eter popcorn mens klokka tikker. Webstreamings er epiiiisk

Daogen sa...

bortsett fra at man like godt kunne prøvd å se det på displayet på en kalkulator. fitta.

brrd sa...

HAHA, funka det ikkje?

Fornuften vant med god hjelp av tanken om å se dvd-versjonen av denne filmen.

Har du forresten fått sett April mats?

den filmen e way 2 legendgnarisk.

Daogen sa...

Haha, det var sånn 20x50 pixler oppløsning eller noe, og lyden falt av. skimtet noen leskige bangers, dog.

Har ikke sett August nei! Bare smagerten. Er den så å skaffe?

Daogen sa...

Haha det blingsa jeg med mesterøyet..
har sett april. tror jeg har den. den kom i finér-cover!

brrd sa...

finer-cover er december, en fin, men litt mer forglemmelig dokumentar.

april er strictly papp. kan sikkert stjele den med meg fra gaute til bergen i høstferien. håppas jag.

Daogen sa...

Det er December ja... Hei, jeg begynner å bli dement. Skulle gjerne sett April i høstferien!