lørdag 6. september 2008

Sykt kjipt/flipside





(omtenkt og redigert innlegg)

Borte er Van Wastell. Er ikke sikker på hva som skjedde, det går rykter om at han har falt flere etasjer fra et vindu i Berlin. Triste greier. Han skulle bli pro for Krooked i disse dager, og hadde mye å feire og glede seg over. Obskure og fjerne kondolanser overbringes ikke til hans familie og venner, men eksisterer i mitt hode og på vår blogg.

Jeg skriver det følgende med all respekt:

det er vondt at noe som ofte dreper de unge og begavede menneskene i denne stuntekulturen (jeg tillater meg å omtale bare én, men referer til flere "grener", alle skate-supremacy-tilhørere får se en annen vei) ser ut til å være festen, livsstilen og, for å si det med svakt ladede ord; den evinnelige baksiden av medaljen.

Jeff Anderson
Keenan Milton
Shane Cross

"Døde på fylla, fikk en siste videopart - fantastiske mennesker. Party on."

Harold Hunter
"Gled sakte inn i en kokainboble. Døde overvektig og ensom."

De ovennevnte navnene var unektelig direkte eksempler. Det er flere jeg tenker på, som er mer omstendelige - men jeg orker ikke gå inn på dem her.

Jeg spekulerer lite i etterdøden, men ønsker at Van Wastell var lykkelig her på jorden. Det er selvfølgelig en ubrukelig tanke nå.

Skal ikke la dette være et trist sted for lenge i slengen. Jeg beklager.











2 kommentarer:

bazlowsky sa...

*moment of silence*

Skiplo sa...

Heilt forferdlig! Rett og slett, off. R.I.P!