lørdag 12. juli 2008

Sister i'm a poet



Eg kom over denne parten på slap forrige dagen, Brian Delatorre heiter aktøren. Finfin part, liker polejam bs lip manøveren. Uansett, det første eg la merke til med Delatorre var at han rocka den gode gamle hestehalen. Dette fekk meg til å lure. Kva syns eg egentlig om hestehale? Eller rettere sagt, skatarar med hestehale. Er hestehale eit forstyrrande element eller ein spennande accessory?

Eg veit at Guy Mariano kjørte hestehale i gamledaga og at Fred Gall, Guru Khalsa og Steve Durante alle la håret sitt i strikk i den siste Habitat filmen. 3 stykk med hestale i samme filmen? Kanskje hestehalen e den neste store trenden, fra toitpants til hestehale? Det finst mange andre hestehale skatarar, som Anthony Correa, Gabriel Rodriguez osv. Etter å ha sett utallige parta med hestehaleskatarar har eg komt til den konklusjonen at hestehale e kult, særlig i kombinasjon med caps bak fram og (helst) baggy bukse. Ka syns du? Hestehale: hot or not?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nei-nei-nei, det ser ikke bra ut.

Kan se meg for han komme ned rulletrappen tett etterfulgt av eimen av våte klær som har ligget for lenge, sur tobakk, og innestengt luft og store tanker på hybelen, se på meg med guffen hud og blasse, svømmende øyne og spørre om han kan låne pc´en og sjekke om det har dukket opp en ny kommunal jobb på NAV.

Men han skatet jo sinnsykt kult da, så han er sikkert hyggelig. Jeg ville ha dømt ham nord og ned, for så kanskje å måtte gå tilbake på det senere (som så mange ganger før).

Skiplo sa...

haha
først skjønte eg ikkje kem du va,
men så leste eg da du skreiv
og såg på namnet ein gong til.
haha

guten sa...

Hestehale er det nye skalla med skjegg.

brrd sa...

Eg må si eg holde en knapp på en litt lengre hestehale, kombinert med bar overkropp og gjerne baggy Carhartbukser (Kamuflasjemønster optional).

Ønsker også å se baggy treningsbukser (type kreppapir) komme tilbake.

Daogen sa...

Han har bilde av trynet til Weezy på brettet sitt, sånn "posterized" som tydeligvis er yndlingsfunksjonen i Paintbrush til Think sin AD, og muligens for å unngår søksmål? Ikke godt. Dårlig.
Men det var en veldig kul skateboardfilm.