mandag 21. juli 2008

I was a small fat child in a welfare house.

Alt e random og random e alt. Kem bestemme om ting e random eller ikkje? Nettopp, ingen, og derfor er alt random. Sidan alt er random er også ordet random, nettopp, random. Kem kan sei at random ikkje e på top 30 over tøffe ord?

Unge Gabriel og eg har til og med eit bnd med namnet Random, men me klare ikkje bestemma oss for om første singel skal væra den gladkristne songen "Du kan'kje ta pause fra å leva" eller den heilt random songen "Sometime's when I think about u".

Gabriel speler blokkfløyte og piano, mens eg tar meg av fiolinen og bassgitaren. Vokalist er foreløpig ukjent, men eg har lyst å spørra Gahl, fordi han heng på Fincken md klubbkids'a.

Random utbe klipp som e gode som gull/folk eg har lyst å se meir av evt osv:

Julien:



Rob Pluhowski (herregud for 1 rå fyr, fyffan)



Matt Beach:



Franke'n:

Ingen kommentarer: