mandag 14. juli 2008

Blogg bloggare bloggast

Satek, gaibb og badleknabba. Eg e i bloggeform. Internett e den einaste løysinga når da regne her oppe, på Voss altså. Forrige dagen skremte eg ei dama på butikken, ho sa eg såg så morsk ut. "Eg var i mi eiga verd" sa eg unnskyldande. Sånn går dagane. Umotiverande dagar på matbutikk og meiningfulle timar på internett på kveldstid (nattestid). Berre se kva eg fann:



Jake Johnson sin part fra ein eller annan chapman skateboard film. Den hadde premiere i fjor, men har ikkje nådd nettet før no. Jake Johnson har blitt hypa opp som ein frelsar, east coast's nye wunderkid, fått plass på det ærverdige Alien burtonshop teamet uten at dei fleste har sett noen ting. Hype hype hype er ofte lik Hate hate hate, men i unge Johnson's tilfelle trur eg heller me snakker om Love love love. Skikkelig east coast skating kombinert med ein solid stil og bangers som gutta i cali nok misunne han. Switch flip back tails ned rails? SHEEZUS! Fs flipen inn bank/hubbaen og tre flip nosesliden var også eineståande. Eg glede meg til Alien burtonshop filmen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja-ja-ja!!

Nå er bloggen oppe og går! Bare sleng på to poster til, evt én kjempelang en, sånn at vi blir kvitt den derre freebordfilmen som lefso promoverer hver gang man sjekker siden.

Skiplo sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Skiplo sa...

Ja, veit
Høre eg den freeboardfilmen starta ein gong til, tar eg emo til eit nytt nivå.

Skiplo sa...

forresten
lure på om lefso posta pirates som eit skalkeskjul/luretrks evt trekkplaster for å prmtr freeboarding? Dette reiser fleire spm, i allefall eit par/2 evt fleire:

1: Er Lefso egentlig freeboardar og ønsker derfor å promotere denne horible hybriden av ein sprt?

2: Er dette ein konspirasjon fra upop/7fm evt playboard der dei ønsker å dra blgMtrl ned i dritten?

(3)Oppfølgingsspørsmål: Er Lefso på lag med upop/7fm evt playboard?
Er Lefso ein muldvarp/grevling evt eit anna dyr? Denne konspirasjonen må løysast.

Daogen sa...

Nå er Jake-videoen fjernet fra youtube. Hmm.. Uansett hvem Lefso jobber for, har de mye makt. best dere passer kjeften, før folk begynner å "forsvinne".

brrd sa...

Its OH so quiet.

fy faen eg hate bjørk.