onsdag 16. juli 2008

Eg liker lange slake rails/flatbars.



Wow! Lettare stoka på denne parten (som eg naturligvis fann på slap)... Kor mange sinnsjukt gode skatara er det egentlig i verden? Da poppe jo oppe nye gullunga oftere enn fallskjermhoppara sniffa koka, og det er ikkje reint skjeldent... Sam Hubble rime på Bubble og er derfor nokså markedsførbar, er ikkje så dumt det nei. Han gjør forresten ein fakie 540 (usikker på om dette er riktig terminologi), lure på kortid 540 i gater blir standard i parter... Ein annan ting eg liker ved Hubble er at han gjør lange grinds og slides, eg synes dette er fascinerande. Grinds av forskjellige kombinasjoner på lange slake rails/flatbars synes å vere hothothot for tida.

Spådom: Grinds av forskjellige kombinasjoner på lange slake rails/flatbars er den nye banken/ditchen som ein gong i tida var den nye handrailen (tenker på medium og eller bratte handrails).

Duffs ser forresten overskande kult ut på film, sinsjukt lenge sidan eg har hørt noe om det, er det konkurs? Noen som veit?

17 kommentarer:

guten sa...

jada

guten sa...

glømte utropstegn

Daogen sa...

Duffs gikk vel omtrent samme veien som Droors/Dub.. oppkjøpt av noen shady bidnessfolk og kjørt på ræv. Men jeg har hørt snakk om en gjenopplivning ett eller annet sted..
Jeg liker godt at det er litt drittsnakk her nå! Men hvem er guten?

Skiplo sa...

Eg leve for drittsnakk!
Eg fekk lyst å gå amok på ebay, kjøpa noe jævli med duffs sko, ekkje da random så veit ikkje eg.
Guten e ein gut, han er skalla, relativt liten, relativt tynn og er ein mester på nesten alle triks i følge byens skateboardmedia.

guten sa...

Eg e ikkje skalla, eg e shava. Shava som i ogga. Som i oggar. Som i ein som ogga.

guten sa...

Men ellers rett!

Skiplo sa...

eg har aldri tenkt på at du ein shava! ha ha ha!

Daogen sa...

Å satan, e det den guten! Neimen hallaisiken. Jeg fant forresten hele den nye DuFFs-kolleksjonen på vevens merkeligste skobutikk:

shoes.andronov.biz

Barletta og Jason Adams og heile hurven er med på tengene, og skoene er jo.. vel.. ganske morsomme ihvertfall.

Skiplo sa...

ha ha ha

"With DuFFS shoes, skating has never looked so good!"

http://shoes.andronov.biz/DuFFS/Hurricane.aspx

da ser jo ut som ein legokloss.

Skiplo sa...

Ka md å starte ein webshop med gamle obskure merker, vintage seff, stamina, alphanumeric, Droors, xyz, tsa osv.

eller i verste fall lage ein post om det.

guten sa...

Barletta sin kommende promodell. Levering vår09:

http://farm3.static.flickr.com/2276/2223375077_126bc488d2.jpg?v=0

guten sa...

jason Adams:
http://farm3.static.flickr.com/2406/2108606101_2ca0d572f6.jpg?v=0

guten sa...

Observasjon: Merker som veksler mellom stor og liten bokstav i navnet (DuFFS) er nesten like stilige som merker som har tall istedenfor bokstaver. (kr3w, c1rka osv.)

På dette områd1 føler eg at sam10lige merker har 1 del å lære. F.eks, etnies kan bli 1t9s (kun i Norge da vell og merke)

guten sa...

Korreksjon: 1.t9s

guten sa...

Konklusjon: Skifte navn til blogg3mat3r1al3?

Daogen sa...

Haha har jo glemt å poste at #Alphanumeric er oppe og går igjen, med en kolleksjon som foreløpig består av all-over-print t-skjorter 2 tha xtreme..

Skiplo sa...

streetwear y'all!
Mm srst, no satse me på at Stamina og Dub comeback. Spørsmål:

Kvifor går det ikkje an å se baggy ut i dag, på samme måte som folk såg baggy ut i gamledaga?