lørdag 13. februar 2010

Blomar.

Joel Meinholz and the Rolling Company from Rasa Libre on Vimeo.

6 kommentarer:

guten sa...

Ahhh. Statistisk analyse. Kort og kontant. Vidare bortover dalen. Syste satt i system. OBJEKTETS PROPORSJONER ER FEIL! Systematisk symbiose. Metamorfose. Kø, samfunn i kollaps.

Skiplo sa...

Njeeeehh. Det brusar og brakar. Tar ikkje lengre tid enn du har. Konfliktaksar. Akser og medisiner, multiplisering og dividering. STRENG ER STRENGT FORBUDT I DISSE LOKALER UNGE FRØKEN.

guten sa...

Tjaaa, unge frøken. Alternativ medisinering fører til sammenbrudd, i følge visse teoretikere. Katalysator. Generator. Ein generasjon ut av kontroll! Nord/øst. Vest/syd. Nord. Bokstaven Jådd i fleirtal. Frekk frakk. HATTEN ER SNUDD PÅ HODET. Alle må fram, alle må fram.

Skiplo sa...

Eg ligg i senga og tenkar på døden. Kor vil den ta meg? Kva form vil eg ta? Luft? Jord? Kjøtt? Etter nokre timars tenking landar eg på luft. Kvifor? Fordi eg alltid har drømt om å fly. Det vil vel være naturlig å kunne fly dersom ein er død luft tenkar eg. Kor fint ville ikkje det være? Suse gjennom korridorar, ventilasjonssystem, under jorda, over skyene, gjennom deg. ”Gjennom meg” seier du undrande. Ja, gjennom deg. Gjennom det mjuke laget med hud, inn i kroppens indre, ein kjapp tur innom hjernen, lese nokre tankar, tilslutt hadde eg forlate kroppen din skjult i ein fjert. Du hadde ikkje oppdaga det, eg hadde oppdaga deg. Tankerekka hadde ført meg til eit endelig svar, eg måtte reinkarnere meg sjølv, ta på meg ei klesdrakt av kjøtt. Korleis kunne eg elles nå deg no? I luftig forstand var eg jo ikkje meir enn ein tanke, i beste fall ein ide om noko vakkert. Ikledd kjøtt kunne du jo tilbe meg fysisk, ta på noko konkret. Eg kunne nærme meg deg som eit menneskje, ikkje som eit vindkast.

Det var to problem. For det første var eg ikkje død. Ok, det er berre eit problem. Eg er ikkje død, så det andre problemet kan ikkje eksistere. Ein kan jo ikkje ikle seg kjøtt dersom ein ikkje er død. Det første førte jo til det andre, eller tredje, eventuelt fjerde. Død, luft, kjøtt. Deg. Meg. Deg og meg i ei blomstereng, omgitt av solstrålar og regn. Regnbuen. Regnbuen er det vakraste eg veit.

guten sa...

Skippy. Kombinasjonen av glósóli i itunes og teksten din var virkelig vakkert. Eg smiler.

jan i oslol sa...

tøft med manual til ikkje manual også en wallie over stålbarikade.