torsdag 15. mai 2008

Sannheten avsløres, plottet tykner.

Det rare som skjedde var at under fotograferingen tok jeg bilde av denne treyflippen til Adrian, som forøvrig ble blasta så hardt at det ristet i atmosfæren, og bak meg hørte jeg et brak.



Da jeg snudde meg så jeg noe særdeles forskrekkende. Jeg rakk å ta et bilde før det gikk opp i flammer og menn i svarte dresser sperret av området.





Som en del av rekognoseringen fikk jeg med bilde av disse kranene som er i arbeid med å installere nye apparater til parken.



Ved nærmere gransking viser det seg at obstaclsene skal være spesialutviklede antigravitasjons instrumenter fra NASA's forskningsinstitutt. Og blåprintet viser en fremtidig kube med et vektløst areale for skatere å boltre seg på. Det skal også installeres portaler basert på string-teori og paralelluniversal kvantemekanisk tidsrom-kontinuitet. Dette vil åpne for mulighet til å gå gjennom en portal og umiddelbart befinne deg et annet sted på jorden/universet hvor det er opprettet en portal med samme frekvens. Informasjon hentet fra hemmelighetsstemplet dokument som følge av gransking av dette:

Under gjennomgang av bildene oppdaget jeg noe særdeles besynderlig. For det utrente øye er dette umulig å oppdage. Men ved hjelp av en telelinse utviklet av en russisk autist med forkjærlighet for å memorisere serienummer på forbipasserende satelitter, kunne jeg zoome inn på en del av himmelen som ikke vekker oppsikt uten videre.



Det viser seg at vi absolutt ikke er alene om å rekognosere området. Et mystisk fartøy viser seg på himmelen og jeg ble sittende å gå gjennom de gamle X-arkivene for å mulig oppdrive noe om dette fremmede fenomenet. Det som allmenheten idag kjenner til som UFO, ser ut til å være en Haunebu II modell. Et fartøy utviklet av tyskerene i 1942. Takke være linseutsyret og terrapixel teknologi fikk jeg zoomet enda nærmere, og resultatet er intet annet enn urovekkenede.



Det var Lefso, som mistenkelig nok nylig har fått inndratt skriverettigheter på nettopp denne bloggen, og to nye bloggere er sluppet til.

Kan det være at dette er grunnen til Lefsos bloggestopp? Er BLOGGEMATERIALE's uttalses om inndragelse av skriverett på siden bare en dekkoperasjon? Var, eller er Lefso fra en annen planet, eller i samarbeid med uteomjordiske? K-Town har gitt meg flere spørsmål enn svar i denne dypt konspiratoriske og besynderlige operasjonen. Hvis du leser dette, og mine blogginger ikke oppdateres oppfordrer jeg deg til å se nærmere på saken, men pass på, ikke stol på noen. Baoz. Ut.

Ingen kommentarer: