torsdag 1. mai 2008

Gammel rev

Hallaisiken, motherfolkens! Dette er mitt første "blogg"-innlegg. "Blogg".. Smak på ordet.. æsj!

Jeg er Mats. Kommer fra høyt oppe og langt ute. Du burde gi meg penger.

Nuvel. Tenkte å kaste lys over noen av menneskene som har oppdratt meg via katoderøret (sånn som er inni gamle TV-er). Wittlake, Nate Cole, J2, JP Walker.. shred-legender. Cody Dresser er klovn og skribent, men jeg koste meg alltid med det han skrev i Blunt og TWS før snowboard plutselig ble en del av skiverdenen. Han hadde vel promodell på Evol hvis ikke jeg husker feil, helt klart fortjent- hvis pro-status er ekvivalent med tøffing og blunting og spliffing og skjenking + sporadiske frontside 3 og grasser methods.

Når det kommer til Tarquin, taler kjøringa for seg selv. Dette er den type teeng som sportsmenn hater og skatere elsker. Jeg gidder ikke diskutere. Snowboard kommer alltid til å være bare et surrogatskateboard. Skimenn er mye flinkere til å spinne og gå høyt enn snowboardere, så hvorfor bry seg med denslags?



JEG SAVNER KINGPIN PRODUCTIONS! Whitey lager reklamefilmer. Brad Kremer dro til Mack Dawg og ble teit. Klippet er fra "Greatest Hits", Tarquinparten fra "Caffeine".

Eric Sermon var forresten fet i gamledager!
Jeg sier som Cyrus:
CAAAAN YOOUUU DIG IT??
Hvis ikke: stekk rett av.

1 kommentar:

bazlowsky sa...

Yoyoyo! D to the A to the OWG. På tide at denne ubrukelige blogge fikk inn noen som kan treffe de rette knappene på tastaturet. Shiiieeeed, får vondt i hodet av grønnfargen, men ikke umulig at eg skal sende inn søknad om å få delta i dette gildet. Skal bidra med god-feeling bilder fra cruise-session i bowlen først. Må ha en fot innenfor. Peace!