lørdag 17. mai 2008

Big tins a gwaan

Lille frøken, lille kompis. 17. Mai, jeg gir meg over - vet ikke helt hva jeg syns om disse greiene. Da jeg gikk i byen i dag så jeg en mann med mange gassballonger til salgs. Fikk lyst å ha en stor saks og en titusenlapp lett tilgjengelig; bare klippe over alle trådene, se ansiktsuttrykket i et brøkdels øgeblikk - og så gi han titusenlappen.

Uansett: Blir nødt til å poste vårens to mest lovende mainstream snowboardfilmteasere for de av dere som ikke har sett. OK, så mange snowboarddudes er litt ekle - men jeg liker 360 og sånn.

ActionHorse Films: "Pony Tale"



Liker at de prøver å lage "The Scands 2" (for dere gamle menn som husker den..)

Sandbox: "All Day Every Day"



Stailige greier.. får lyst til å shreddde. Nå skal jeg se om det er noen BMXere på Møllaren.

Ingen kommentarer: