søndag 17. oktober 2010

http://community.tacky.no/forums/p/5964/22589.aspx#22589

For første gang i Norge har en sædcelle blitt hooket opp på et kredibelt, norsk skatebrand. Batch # 79 i sædbanken på regionssykehuset i Drammen, eller "Spunky" som han populært kalles, blir nå den yngste ever i Norge med full spons, idet han tas opp som fullverdig medlem av skatestaben til founder and CEO, Mr Fredo Goa of SHiT Skateboards Inc Limited, Worldwide Unlimited ™. Den stolte faren uttaler: "Jeg har aldri tenkt på at resultatet av en liten kosestund kan ha et slikt potensiale. Takket være CEOen og det årvåkne talentarbeidet til Kyrre Kaaby, kan det som ellers bare ville ha endt opp som en litt stiv flekk på lakenet, nå faktisk redde hele den norske skatescenen".

Kyrre Kaaby er fra seg av begeistring: "Jeg har sjelden hatt større tro på framtiden. Endelig kan jeg få jobbe med et nytt talent helt fra den spede begynnelsen, til han er ferdig utviklet som skater i 9-10-årsalderen. Framtiden for norsk skateboarding ser fantastisk lys ut! Jeg skal følge ham opp veldig tett, og du kan tro jeg har et tips eller to i lommen til ham".

Nå gjenstår bare å finne en eggdonor med den rette genetiske predisposisjonen for akrobatiske ferdigheter og evnen til å innta uante mengder koffeinholdig sukkervann. En anerkjent mediemogul, som så absolutt ønsker å være anonym for anledningen, er også positiv til utviklingen: "Dermed er det bare konstatere at dette er så absolutt veien å gå med solen i ryggen, nemlig framover. Det blir spennende å se for vi håper å ikke bare signere en eksklusiv medieavtale med denne karen, nemlig Mr Spunky, men ikke minst se fram til episke skatesessions i Norges feteste skatehall Fysak i Bergen".

3 kommentarer:

Skiplo sa...

hahahaha
øh

mediemogul.

bazlowsky sa...

magnifikant!

brrd sa...

Jeg bøyer meg i støvet. Århundrets pressemelding/kommentar til tingenes tilstand.