mandag 16. februar 2009

Misty Mountain Stropp

Låi. Faen, blgmtrl er dødt for tida! Har ikke vi sånn 15 bloggers? For en gjeng med døgenikter. Nei, unnskyld. Eller, jo.
Her kommer en snutt som skulle kommet i går, eller kanskje helst for tre uker siden, da den ble unnfanget. Det skulle egentlig være en spøkelsesfilm. Riktignok får du kanskje se både 5 UFOs oppå hverandre, noen nokså avskyelige snømenn, den generelt mystiske Gibstrib og ikke minst den sagnomsuste "brønnøymannen" - men jeg fant ikke noe skummel musikk.


Mistyflip from Mats Dawg on Vimeo.

9 kommentarer:

Skiplo sa...

No blei eg sjukt glad!
Fantastisk film!
Han der Bård Rostrup Gabrielsen har blitt jævli god... Crooks pop out!

"Har du sett kor jævla go eg har blitt" (proppstropp, 15/02/2009)

Køparten var legendarisk.

Daogen sa...

Yndlingsparten min er kanskje når han stailer. Eller den "familievennlige" sprayen som ikke treffer noen. Og ikke minst det nye trendtrikset switch entrance.

Altså, jeg har også blitt jævla god siden den videoen her.

Parts parts parts.

Anonym sa...

Sweet, Mats.
Fremdeles i Oslo?
Gartå

Anonym sa...

tungt!

bazlowsky sa...

15 bloggere som sitter og venter på å få kommentere innlegget til de 14 andre bloggerne. har en post pågang, men cartoon network ødelegger opplegget mitt.

bazlowsky sa...

yay! Espen jo!

brrd sa...

mats har blitt sykt god siden denne filmen ble spilt inn. helt sant.

fin, mystisk sang!

Kan jeg bruke den på sponsor-me teipen min?

Miss-PiGGy sa...

det e så fantastisk! ka gjør eg her over dammen når all shreddn fåregår i nåreg?
FS TAIL LATE BOARDMJ TO FAKIE!?!?

umenneskeli bra!:)

gaups sa...

O scheisse den var fin!