lørdag 10. januar 2009

Palmen



Denne posten er om Bønna. Siden jeg først møtte Bønnien på Voss, har han vært god inspirasjon. Senere har han tatt meg med til noen gode stemninger og mange hårete handrails, og ble ikke åpenbart sur selv om jeg sletta footagen av frontside lippen hans på en av de aller mest hårete. (Sjelden jeg har hatt så dårlig samvittighet). Den unge Mortensen er nå bosatt i trendy London, og tar alltid imot besøk. Der hylles og bukkes.




Bummer Fact: Dave Downing faket denne handrailen og fikk transworldcoveret









4 kommentarer:

brrd sa...

ladakicken! gotta love his face.
Hvor finner man den parten med Devo?
Og parten i 2. brett? Den vil jeg se igjen.

Håper vi får se spillefilmene han laget i barndommen en gang.

Daogen sa...

De er i vinden.. det var egentlig Devoparten jeg ville ha med, men snowboardere er jo som kjent ikke så flink til å digitalisere sin kulturarv.

Håper vi får se Quatre Patrons!

Miss-PiGGy sa...

Heiua!!! fra no av! kommer en total reiseoppfølgelse av resen som bør oppfølges! på ængelsk! og påo realz! mushroomcrew.blogspot.com
faaab----------------julush!

Anonym sa...

dypt!