tirsdag 6. januar 2009

5 years in Tibet

Ok, så er jeg ikke like rå som Fredrik Liland og Brad Pitt, som var 7 år i Tibet. Litt usikker på om Fredrik var så lenge, men han var der hvertfall. Jeg for min del har bare slacket i Bergen og omegn. Men når nettene blir kalde, og kulda setter inn, så er det best å finne seg en fysisk aktivitet hvis ikke du kan oppholde deg i varme strøk over lengre tid. Jeg tok meg en tur i FYSAK for første gang siden det kom. Og det ble skatet. 5 år med playstation spilling, Dragonball Z, Naruto og andre japanske animasjoner, så er ikke kroppen akkurat i ninja-form lenger. Selv om jeg skulle tro det etter dagevis med ninja og kung-fu indoktrinering. Jeg holdt meg på plata i rundt 3 timer med høy-oktan pushing og trick-restaurering. Knakk bare ett brett og knuste bare ett kulelager, så det var en grei session. Men jeeeezez det tok på formen. Jeg er fysisk dårlig av utmattelse, og føler behov for å brekke meg bare ved tanken på å løfte fingrene for å taste. Jeg strakk godt ut, men tør ikke tenke på hvor stiv jeg kommer til å være imorgen. Uansett, så var det moro læll. Og etter mye bøy og strekk så ble det tid til litt blogging. Her er Skiplo i kjent positur på curben. Jeg trenger riktignok å sette opp en blits som fjerner skyggen på veggen til neste gang, men dette får duge for nå.

Vet ikke helt hva jeg skal kalle trickset, men det var en backside ollie til crooks og fakie av på en måte. (Rettelse fra Skiple: bs. 180 fakie nosegrind)

3 kommentarer:

Skiplo sa...

Eg likestille comeback'et ditt med Mariano sitt.

Trickset heiter: bs 180 fakie nosegrind

bazlowsky sa...

Ok, rettet. Er stoka på det bildet. Svart/hvitt is the way to go. Må få meg noen flere blitserr, så skyter vi for Transworld snart.

Daogen sa...

Rædikål.

PS hvis du "krøller" øynene ser det ut som skiplo er baggy!