onsdag 18. juni 2008

Hent deg inn!

Siden eg kanskje blir kasta ut av bloggen, nett som Lefso, skal eg prøva å "henta meg inn" med å posta den nye parten til Vincent Alvarez.

Grunna til å vere stoka på denne parten:

* Eg klare ikkje sammenlikna han med noen, han har litt lik stil som Emanuell Guzman, men ikkje samme triksseleksjon.
* Han skate fort.
* Fakie flippen og half cab flippen på den pyramidetingen. Da at han lande horisentalt gjør da så JÆKLA mye kulare.
* Switch fs 180 nosegrind ned ein handrail.
* Mye fakie og samtidig mye switch.
* "Turen" gjennom berg og dalbane tingen.
* Sangen.

Veit ikkje heilt ka eg skal meine om filminga, noen gonge e da kult, som i berg og dalbanen, andre gonge ser da berre rart ut. Diskuter.


2 kommentarer:

brrd sa...

hæææ? kasta ut?

Daogen sa...

Neida, han slapp med en skriftlig advarsel - og dorga seg inn med denne posten. Plettfri vandel nå, Skiplo.

Enig på filminga, FF var grym - men det blir litt mye å gjøre sånn HD dolly-filming til den nye standarden. I love fisheye. Dessuten syns jeg det var litt usannsynlig når den der røde kuben kom opp av bakkenehhhhh..

Grym part uansett. Og det der med horisontal-landinga var gøy. Først så det feil ut, men så ga det mening på en snikende måte.