fredag 20. juni 2008

Der Junge Pfanner

Laisikken. Kom på denne videoen, som jeg ble presentert for i et røkfullt rum i Østerrike i vinter. Chris Pfanner er derfra, og nuvel i ferd med å bli blåst opp til amerikansk pro-status for Vans og Anti-Hero blant annet, men før skatet han for merket med det joviale/orientalske navnet Yama. Jeg liker ham fordi han skater fort og har funky 70talls-stee; ligner veldig på Shuggie Otis, som er en av mine favoritt emo-funkstere.


(Shuggie)

Uansett, sjekk hvor funky knærne hans er, hvor sykt mye pop han appliserer til triksene uavhengig om han skal opp eller ned - og hvor deilig late den siste bigspinnerten er. Jeg håper de putter han i EA Skate 2 så jeg kan late som jeg er like funky.

Gode ting, streetjumping, yeah.
Chris Pfanner, Yama Skateboards "Paranoia"

Ingen kommentarer: