torsdag 14. april 2011

Gyldne tider!

"Etter tre år med sporadisk filming, ufortjent mye griptape hype og eit par Barcelona turar (Støve gutta) ser da endelig ut som storfilmen "Lause Trucka" kan bli ein realitet. Føkkings Fully Flared! E jækla spent på parten til Nils Ivar Arefjord. Enderender. Svein Støve har redigert mesterverket!

http://home.no.net/lausetr/

(PS! eg veitafan kossen ein lage hyperlink. Copy Paste!)"

Dette er den originale Lause Trucka posten frå 2008, då BLGMTRL fremdeles var eit barn og hyperlinking var ein utopi. Nils Ivar Arefjord sin part støvar framleis på Svein Støve sin harddisk, men det er slikt som skjer. Lause Trucka 4ever. Adam er stiv. Desverre funkar ikkje home.no linken, men det er kanskje ikkje så overraskande.

6 kommentarer:

Støvern sa...

Hah, hadde det ikkje vore for at gamlepcen konka ut og no ligg å støvar ned i eit skap ein eller annan plass skulle eg har gitt deg ein repost!

Skiplo sa...

Haha, det hadde vært fantastisk!
Kjem du i morgo?

Støvern sa...

Det var planen heilt til eg innsåg at eg skal arrangere ein haug med konsertar på jazzen samme dag. Satansk dårlig timing der altså. Eg satsar på privatvisning, evnt skaffe meg ein kopi av VHS limited edition..

Skiplo sa...

Åja
Vozzajazzen
Det har gått meg hus forbi.

guten sa...

Takk for i går!

Skiplo sa...

takk for i forigårs

orbekreftelse: fartic