fredag 2. april 2010

Frontside boardslide på boks

Yo. Etter å ha sett glamourfilmen kom jeg på at jeg har noe gammelt rask liggende selv.
Sebastian Sokol lagde en småambisiøs film som han kalte for Beta, tror det må ha vært samme året som Faktablandingen, kan ihvertfall se sånn ut med tanke på oppsettet på Fonna. Tror det var det året jeg avanserte fra graver til trener på snowboardcampen, og dermed begynte også korrumperingen (betaling). Det er jo noen småforferdelige greier inni her, men men. Først kommer jeg, så er det min gode venninne Emily, hennes kompis Blom, og så Bønnien til slutt! Her bl.a. footage fra railen der jeg klarte å slette Bjørn sitt beste shot. Ik!

Betamax from Mats Dawg on Vimeo.


Tror ikke jeg har hele filmen.. men skal leite litt mer. Har ihvertfall Danny sin part på opplasting nå! DEN er fet; baggy klær og greier!

2 kommentarer:

Daogen sa...

Åjj.. Vimeo lot meg ikke laste opp mer denne uken uten å betale.
Hmm(pf).

brrd sa...

den filmen der er så fin den, mats!

jeg liker best når du har vondt og er dritstoka. Århundrets afterbang.