søndag 21. mars 2010

Yeeeeaaaaah!

Satan så jævla bra jeg så ut. Den orange glinsende huden skimtes i rearview speilet som et jævla lys i et endeløst mørke. Hadde det vært temamusikk så hadde den kommet fra Tïesto. Jeg flippet radioswitchen og insta-dinget trance channel. Nts, nts, nts, nts. Fuck yeah! Trance er så JÆVLA BRA! Ikke faen om Fred Endetarm skulle få vinne MGP med noe jævla emo ballade piss. Jeg lot den dunkende musikken føre meg avgårde på en drøm av synther og bass/treble sjonglering og raste avgårde mot strømmen storsenter. Jeg kom mot inngangen i 180 km/t og dro en håndbrekksladd så perfekt at jeg åpnet bildøren i det øyeblikket bilen stoppet foran inngangen slik at jeg fløy ut av bilen og landet inne på senteret mens jeg skled på knærne bortover gulvet. Det var noen fjortisjenter der. De digget meg. En halvfeit middelaldret dame på narvesen så meg. Hun digget meg. Fuck it. En pensjonist med gåstol digget meg. Alle digget meg. Jeg var så rå at jeg gav ordet rå en ny mening. Råere enn sushi for faen. Helt insane bare lizm. Jeg ropte; "Hvor er MGP, fuck yeah!?" Fjortisene svarte; "Det er på stortinget, omg, u hot asl?" Jeg bare "WTF!? I needz to GTFO!" Åsså bare hoppa jeg inn i ferrarien igjen i all min awesomeness og kjørte mot stortinget. Med techno/trance spylende ut av høytaleranlegget. Som selvfølgelig hadde en superfet sub.

Ingen kommentarer: